sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Koira 2014

JES; PÄÄSIN SITTENKIN SINNE! Jotkut saattoivat keretä huomaamaan perjantaina julkaistun postauksen, mitä ei kylläkään enää ole. Siinä vain kerroin kuinka odotin tätä tapahtumaa vuoden mutten päässyt ja olen masentunut. No, illalla sitten poistin postauksen, koska pääsin sittenkin paikalle! Olin ilmeisesti niin masentuneen näköinen(ja oikeasti olin!), että isäni päätti lähteä viemään lauantaina sinne. Niin me lähdettiin lauantai aamuna matkaan iskän ja pikkuveikan kanssa! Olin kyllä ihan älyttömän iloinen, ja hymyilinkin koko lauantain!

 Siellä sain sitten itsekseni kierrellä ensin tunnin jonka jälkeen mentiin syömään kaikki kolme yhdessä. Pari kertaa kiersin katsomassa koiranäyttelyitä, mutta kaikkein eniten pidin tapahtumakehästä!









Ostoksia en muuta tehnyt kuin Siirin joululahjan (jonka esittelen sitten jouluna!). Tuolla oli niin paljon ihmisiä kaikkialla, niin ei tehnyt enää oikein mieli mennä ostelemaan mitään, kun niitä voi kuitenkin ostaa myös eläinkaupasta ja halusin kuitenkin keskittyä noihin erilaisiin esityksiin! Lopussa käytiin katsomassa Dobo- koiran kanssa kuntoon esitys ja vähän aikaa myös agilityä! Myös houkutusten highway oli pakko käydä katsomassa!

Oliko teistä kukaan paikalla? Jos olit paikalla, mitä pidit tapahtumasta? Itse ainakin pidin tapahtumasta tänäkin vuonna tosi paljon! Ensi vuonna uudestaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!