torstai 8. toukokuuta 2014

Siirin kanssa ulkoilua + onnettomuus

Moikka! Tästä onkin jo viikko aikaa, kun olen postannut viimeksi. Tällä kertaa siis luvassa Siirin kanssa ulkoilua ja onnettomuus.

Jos nyt vaikka aloitetaan siitä onnettomuudesta. Onnettomuus sattui siis minulle tiistai aamuna. Yöllä oli satanut lunta, ja aittamme rappuset olivat todella liukkaat. Minulla oli vähän kiire sisälle. (nukun siis aitassa) koska kello oli jo 06.20, ja minun pitäisi herätä 06.00. Menin siis pieneellä kiireellä, ja tietenkin reinot jalassa. No arvatkaapa mitä siinä kävi! Kaavuin tietenkin rappusissa! Onneksi ei ollut kuin pari rappusta, mutta sellasella ryminällä tuli alas, että Siiri säikähti! Jalkaan se vähän koski, ja oli vielä kivasti just sinä päivänä liikuntaa, seuraavana päivänä uinti, ja tänään liikuntapäivä! No tiistaina en juossut oikeastaan yhtään kun jalka oli niin kipeä, keskiviikkona en mennyt uimaan, mutta tänään olen ihan suht koht hyvin pystynyt juoksemaan. En hirmusen kovaa mutta kuitekin.

Mutta nyt kerron teille eilisestä kun Sohvi tuli meille ja lähdimme Siirin ja kameran kanssa lenkille! Tällaisia kuvia tuli otettua!











Tällaista menoa meillä!

KIITOS SOHVI KUN OLI KUVAAJANA!

t.Ada

2 kommenttia:

  1. Eipä mittään, eipä mittään. :) Kiva, kun saan ottaa kuvia niin hyvällä kameralla, oma kun on mitä on... :)

    VastaaPoista

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!