torstai 1. toukokuuta 2014

Iloista vappua! + blogien esittely

Ensinnäkin, ILOISTA VAPPUA teille kaikille!

Toiseksi, muistatteko postauksen, mainosta blogiasi ?? No, tässä tulee blogit!

Piti siis kertoa
 1. Kuka olet
2. Blogin nimi ja osoite
3.Mistä kerrot blogissasi

Tässä siis blogit!

1. Olen Sohvi Kili :)
2. Tallin tarinoita (tallintarinoita.blogspot.fi)
3. Kerron tallimme eläinten seikkailuista

1. Oon 15 vuotias tyttö Etelä-Pohjanmaalta, nimeltä Pinja
2. Oblectif le ciel (objectifleciel.blogspot.fi)
3. Blogi on lifestyle/valokuvaus painotteinen, ja kerron siellä arjesta ja omista ajatuksista :)

1. Veera 13-vuotias tyttö suomesta. kuvailen canon600D kameralla
2. Karoliina´s (partofme-karoliina.blogspot.com)
3. Blogissani kerron omia ajatuksiani arestani kuvien kera, päivän asua kuviakin on silloin tällöin :)

1. Hei! Olen viime syksynä yläasteen aloittanut 14-vuotias tyttö lapista. Nimeni on Nita. Kuvaan kameralla Nikon D3100 blogiini, sekä joskus kuvia saatan laittaa myös iphonestani. Omistan 18-55mm objektiivin, ja pian olen hankkimassa toista sen kaveriksi. :-D
2. All these little things > > http://littlethings-nita.blogspot.fi/
3. Blogini on lifestyle blogi. Kerron arkipäiväisestä elämästäni kuvien ja tekstin avulla. Postaan aktiivisesti ja pyrin mahdollisimman hyviin ja laadukkaisiin kuviin. Ulkoasua muokkaan satunnaisesti, jos jokin kyllästyttää muokkaan sitä niin kauan että tykkään. :-)

Kiitos kaikille, jotka kommentoivat ja kertoivat blogistaan:) Käykäähän kurkkimassa toistenne blogeja!

Ja loppuun vielä vappuinen kuva!


t.Ada

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!