sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Luokkaretki 20.5

Moi! Nyt vihdoin ja viimein tulen kertomaan teille luokkaretkestä! Ja heti aluksi, sori kuvien laatu kaikki kuvat on otettu puhelimella!

Aloitetaan aamusta. Olin viimeinen jonka kyyti tuli, joten lähdimme kohti Helsinkiä kun olin saapunut! Kerran pysähdyimme matkan varrella, ja sieltä tällaiset kuvat!



Perillä olimme joskus yhdentoista maissa. Ensimmäisenä meillä oli opaskierros urheilumuseossa. Sieltä minulla ei valitettavasti ole kuvia:( Urheilu museon jälkeen pääsimme käymään stadionin tornissa, ja olipa se korkea! Hissillä kun tultiin alaspäin, menivät korvat lukkoon. Kun tulimme sieltä menimme syömään.

Jos oikein muistan, kävimme syömässsä olympia bistrossa, joka oli siinä stadionin tornin vieressä. Kovin ihmeellinen ruokamme ei ollut, mutta kyllä sillä pärjäsi:)

Syömisen jälkeen olimme aikatauluamme edellä, mutta se ei tässä vaiheessa haitannut! Ruuan jälkeen oli nimittäin luvassa "kiertoajelu". Kiersimme pienen lenkin Hesas ja yks äiti kertoi meille paikkoja.

Ja sitten olikin vuorossa päivän kohokota, linnanmäki!



Meidän oli tarkoitus olla siellä vain kolme tuntia, mutta koska olimme aikataulussa edellä, saimme olla yli kolme tuntia! Aika riitti ihan hyvin, ainakin minulle. Lintsiltä lähdimme noin klo.17.30. Ja sitten tulimme kotiin! Matkalla pysähdyimme kerran Kuortiin, mistä ostin pikkuveljelleni synttärilahjan, kyltin missä lukee: Shhh.... Pikku riiviö nukkuu! Pikkuveljelläni on siis tänään synttärit! Kotona olin noin puol kymmennen, ja meninkin melkein heti nukkumaan!

Sellainen päivä meillä oli. Todella hauskaa meillä ainakin oli, mutta bussissa istuminen alkoi jo kyllästyttää!

t.Ada

2 kommenttia:

  1. Aika kiva päivä varmaan! :D Missä laitteissa kävitte?

    http://kristiinajee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kivaa! :D kävin niissä hurjimmissa mitkä eivät mene pääalaspäin!

      Poista

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!