sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Ratsastusta Eeli ponilla

Keskiviikkona koulun jälkeen suuntasin ratsastamaan kaverini ponilla! Voin kyllä sanoa, että tämä oli pienin poni jolla olen kunnolla mennyt, sen verran pitkä kun olen etten millään shettiksillä pysty menemään, valitettavasti... 

Tämä poni on siis monirotuinen vauhdikas Eeli. Eelillä ei kauhean usein ratsasteta, jonka vuoksi siltä varmaankin löytyi ihan hiiiirmuisesti vauhtia! Edellisenä päivänä oli kaverini sen liinassa juoksuttanut, ja keskiviikkona kaverini meni ensin sillä vähän aikaa. Sitten olikin miun vuoroni hypätä pienen poni selkään, ja saada kunnon vauhit! Mentiin ihan vain vähän käyntiä, ravia ja laukkaa, ja  voin sanoa, että laukassa mentiin muuten liiankin lujaa! Ei ollut mitään pikkuista nättiä laukkaa se. Pukittanut Eeli ei kuitenkaan, ja kyydissä pysyttiin. Kun olin ratsastellut siinä Eelillä vähän aikaa, kävi kaverini hakemassa vielä liinan, ja sain kokeilla liinassa ratsastamista. Vähän aikaa molempiin suuntiin kaikissa askelajeissa,, jonka jälkeen hyppäsin pois selästä, ja juoksutettiin vielä vähän aikaa ilman ratsastajaa. -itsekin pääsin ensimmäistä kertaa hevosta (tai no ponia...) juoksuttamaan! Nyt kuitenkin kuvia ratsastuksestani.










Kiitos kuvista kaverilleni Emmille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!