perjantai 13. marraskuuta 2015

Messut 7.11.2015 OSA 1

Huhhuh, vihdoin ja viimein saan ensimmäisen messupostauksen tänne julki...

Tosiaankin, mlekein viikko jo näistäkin messuista on kulunut aikaa. Lähdettiin siis lauantai aamuna aikaisin kohti kaupunkia josta suunnattiinkin bussikyydillä messukeskukseen. Itselläni oli siis bloggaajapassi lemmikkimessuille, jolla sitten tottakai pääsin myös muille samaan aikaan oleville messuille. Lauantai ei kuienkaan riittänyt ollenkaan kaikkien kivojen messujen kiertelyyn, sillä katseltavaa oli niin paljon. Kuvia tuli ihan hirmuisesti, jonka takia tuleekin mutama postaus. Nyt ensimmäisessä postauksessa kuitenkin kuvia 1-vuotiaista suomenhevosista. ELMA-messuilla tosiaankin oli niiden finaali, jota käytiin äitin kanssa katselemassa. Miun ilokseni lempparini voitti, numero kuusi siis <3 Näistä ei kuitenkaan ole mitään sen ihmeempiä kerrottavia, joten tässä teille kuvia!






















4 kommenttia:

  1. Eikä! :-D Olet napannut mut ainakin kolmeen kuvaan! :-D Oltiin samaa showta katsomassa! Vitsit, kun ei tajuttu asiaa paikan päällä, niin olisi voinut moikata. Tuo läsipäinen polle oli myös mun suosikki. Se oli jotenkin vekkulin oloinen persoona.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi vitsit! Miäki olin nii kuvaamiseen ja showhun keskittyny, ettei paljoa ihmisiä kerennyt kattelemaan!

      Poista
    2. Kiva postaus. :)
      Mua häiritti pari kirjotusvirhettä mutta muuten hyvä! ;)

      Poista
    3. Kiitos! Ja juu, ittänikin jäi häirtsemään ne pari kirjotusvirhettä jälkeen päin, nopeasti kun piti postaus kirjottaa nii olin hieman huolimaton... :)

      Poista

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!