lauantai 22. helmikuuta 2014

My day 21.2.2014

Moi! Päätin siis tehdä my day postauksen kuvilla.

Olin siis kipeänä, joten olin tietysti kotona. Aamulla yritin nukkua mahdollisen pitkään.

 
Kun olin noussut sängystä, vaihdoin tietysti vaatteet. koska olisin koko päivän kotona, laitoin vain lökärit ja hupparin, jotka ovat yllätys yllätys koirankarvoissa, koska Siirillä on karvanlähtö aika.
 
 
Sen jälkeen pesin tietysti hampaat ja harjasin hiukset. Sitten laitoin reinot jalkaan....
 
 
.....ja takin niskaan, lähdin hakemaan Siirin tarhasta, minne äitini oli Siirin vienyt aamulla aikaisin.
 
 
Päästin siis Siirin vain pois tarhasta, koska se saa olla vapaana meillä.
 
 
Sitten söin aamupalan. Banaani jugurttia ja omena täysmehua.
 
 
Kun olin syönyt aamupalan, Siiri halusikin poseerata kameralle:)
 
"Enkö mä olekin kaunis, kun istun tällai?"

"Maistuuko tämä hyvälle?"
 
Siiri oli hyvin kiinnostunut kameran linssin suojuksesta, joten annoin sen haistella sitä, mutta se halusikin syödä sen!
 
Sen jälkeen Siiri halusikin ulos, joten laskin sen pihalle ja menin itse koneelle!
 
 
Kun olin ollut koneella tarpeeksi, menin siivoamaan huonettani, pesemään pyykkiä ja laittamaan tiskejä tiskikoneeseen. No, siihehän se aamupäivä sitten menikin. Joten sitten pitikin jo taas syödä jotain.... Päätin syödä lämpimiä voileipiä, eli voitelin leivän, laitoin juustoa päälle ja pyöräytin mikrossa.
 
Kun olin syönyt, menin katsomaan vähän telkkua, ja siivosin myös lisää huonettani. Tein myös läksyt, koska oli ollu myös keskiviikon pois koulusta.
 
 
Tässä vaiheessa pikkuveljeni oli tullut jo koulusta, ja pelasi wiitä.
 
Kun oli saanut tehtyä läksyt loppuun, kello alkoikin jo lähestyä kahta, joten piti mennä telkun ääreen odottamaan Ruotsi-Suomi peliä. Katsoin koko pelin! Harmivaan et Suomi hävis:(
 
 
Samalla kun katsoin peliä, neuloin kaverilleni (tallin tarinoita blogin kirjoittajan) Sohvi Kilin schleich hevosille loimia.
 
 
Sitten äiti ja iskä tulivatkin jo kotiin, ja söimme risottoa. Sen jälkeen pelasimme tooodeeeellaaa pitkän lautapelin. Sitten katsoin vain telkkua ja sitten olikin jo aika mennä nukkumaan!
 
Sellainen oli miun perjantai. Eihän se ihan normaali ollut kun olin kipeä, mutta kuitenkin. Kaikkeahan en tuossa kertonut, mutta kuitenkin ne tärkeimmät!
 
Tänään lähdemmekin äitin kanssa kaupunkiin ostoksille! Saa nähdä mitä löydän!
 
t.Ada
 
 
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Ihana Siiri! Hianoja loimia etten sanois. Kaks näyttää jotenkin tutuilta... :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Kaksi niitä loimia on nyt valmiina, mutta teen niitä vielä ainakin muutaman, kunhan pääsen kotiin. Juu, voi olla et noi kaks näyttää siusta aika tutuilta!

    VastaaPoista

Kiitos kun luit postauksen! Toivottavasti kommentoit mielipiteesi postauksesta!

YLEISTÄ
♥ Siiri, suomenpystykorva/lapinporokoira/labradorinnoutaja, s. 29.1.2012
♥Minä (Vilma Kotro), s. 6.6.2001
♥Kamerani, Canon EOS 600D

Huomioithan, että kommentti tulee näkyviin vasta kun olen hyväksynyt sen!